ریدن(خدای برق)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پی سی دانلود و آدرس nrg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 168
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 5089
بازدید کل : 483164
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

خلاصه

خدای رعدو برق که در دنیای مورتال کامبت محافظ زمین هم می‌باشد.

رایدن دارای قدرتهای فراطبیعی گوناگونی منجمله تله پورت، کنترل صاعقه و توانایی در پرواز می‌باشد. رایدن فناناپذیر بوده و خاطراتش از آغاز زمان شروع می‌شود. کشتن او غیرممکن است، حتی اگر بدن او هم نابود شود بعد از مدتی از نو شکل می‌گیرد. هر کسی هم که بخواهد به زمین آسیب برساند سر و کارش با رایدن است! براساس گفته‌های خالق رایدن شخصیت او از ۳ خدمتگذار لو پَن در فیلم «دردسر بزرگ در چین کوچک» ساخت سال ۱۹۸۶ به کارگردانی جان کارپنتر برداشت شده‌است.

داستان

قبل از Mortal Kombat

در زمان جوانی زمین، رایدن محافظ آن به شمار می‌رفت. او در جنگی که شینوک (به انگلیسی: Shinnok) (یکی از خدایان ارشد) برای ساقط کردن بقیه خدایان ارشد به راه انداخته بود و زمین را نیز به خطر انداخته بود با شینوک جنگید. یکی از تمدنهایی که در این جنگ از بین رفت مارمولکها بودند که بازمانده‌ها را مجبور کرد به دنیایی دیگر به نام زاترا (به انگلیسی: Zaterra) مهاجرت کنند که رپتایل (به انگلیسی: Reptile) یکی از اعضای این تمدن بود. با کمک بقیه خدایان رایدن موفق شد شینوک را شکست داده و او را به دنیای زیرزمین تبعید کند و همچنین طلسم منبع قدرت او را در جایی در کوههای نپال پنهان کرد و ۴ خدا (خدایان آتش، باد، زمین و آب) را به محافظت از آن گماشت!

پس از اینکه ساب-زیرو (به انگلیسی: Sub-Zero) میلیونها سال بعد طلسم را برای کوان چی (به انگلیسی: Quan Chi) دزدید، رایدن به لین کویی (به انگلیسی: Lin Kuei) آموزش داد تا به دنیای زیرزمین وارد شده و طلسم را پس بگیرد، تا مبادا شینوک از آن برای آزاد کردن خود استفاده کند. رایدن به این علت نمی‌توانست خود طلسم را پس بگیرد چون فدرت‌هایش در دنیای زیرزمین بی‌استفاده می‌شدند. ماموریت لین کویی با موفقیت انجام شد و خطر شینوک از بین رفت، هرچند بعدها اشکار شد که کوان چی طلسمی تقلبی به شینوک داده‌است و رایدن متوجه جعلی بودن آن نشده‌است. بدین ترتین طلسم شینوک تا مدتها در اختیار کوان چی باقی ماند.

Mortal Kombat

رایدن بوسیله شخص شانگ سونگ (به انگلیسی: Shang Tsung) به تورنمنت مورتال کامبت دعوت شد، رایدن هم دعوت را پذیرفته و به شکل انسان در آمد تا در مسابقات شرکت کند.

Mortal Kombat II

با زیر نظر داشتن وقایع، رایدن از مقاصد شوم شائو کان (به انگلیسی: Shao Kahn) باخبر شد و به لیو کان (به انگلیسی: Liu Kang) و کینگ لائو (به انگلیسی: Kung Lao) درباره خطر هشدار داد سپس به تنهایی به جهان بیرونی رفت.

Mortal Kombat Trilogy

باوجود اینکه شائو کان تمام انسانهای روی زمین را در اختیار خود گرفته بود رایدن قادر بود از لیو کانگ و بقیه جنگجویان برگزیده محافظت کند. رایدن که در ابتدا به علت تداخل ۲ جهان قادر نبود در جنگ شرکت کند بعد از اینکه خدایان ارشد درخواست کمک او را بی‌پاسخ گذاشتند فناناپذیری خود را فدا کرد تا قادر به شکست دادن شائو کان باشد. درنهایت نیروهای شائو کان شکست خورده و به جهان بیرونی عقب‌نشینی کردند و زمین به وضعیت عادی خودش برگشت.

Mortal Kombat 4

بعد از عقب راندن مهاجمین به دنیای بیرونی، شینوک با کمک کوان چی بار دیگر سعی کرد تا از دنیای زیرین خارج شده و دنیاها را تصاحب کند. ولی بار دیگر لیو کانگ با متحد کردن جنگجویان زمینی تحت فرمان رایدن خدای رعد و برق موفق به شکست دشمنان شدند. رایدن که اینک به مقام خدای ارشد نائل شده بود منصب محافظت از زمین را به فوجین (به انگلیسی: Fujin) سپرد.

Deadly Alliance

به عنوان یک خدای ارشد رایدن نتوانست با دخالت مانع از کشته شدن لیوکانگ در آکادمی وو شی توسط شانگ سونگ و کوان چی شود. با احساس نفرت از همتاهایش بعلت خودداری از مداخله، رایدن مقام خود بعنوان خدای ارشد را ترک کرد و اقدام به جمع آوری جنگجویانش برای مقابله با Deadly Alliance کرد.




:: موضوعات مرتبط: داستان افراد مورتال کمبد , ,
:: برچسب‌ها: داستان ریدن در کمبد , داستان ریدن در مورتال کمبد , داستان ریدن خدای رعد در کمبد , داستان ریدن خدای رعد در مورتال کمبد , داستانافراد مورتال کمبد , داستان شخصیت های مورتال کمبد , داستان افراد کمبد , داستان شخصیت های کمبد , داستان کاراکترهای کمبد ,
:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد کریمی
ت : یک شنبه 8 تير 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');