دانلود انیمیشن سریالی جنگ ستارگان : جنگ های کلون به صورت کامل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پی سی دانلود و آدرس nrg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 344
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 351
بازدید ماه : 5265
بازدید کل : 483340
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!
دانلود انیمیشن سریالی جنگ ستارگان جنگ های کلون Star WarsThe Clone Wars

 

انیمیشن سریالی جنگ ستارگان جنگ های کلون یک انیمیشن تلویزیونی سریالی محصول آمریکا می باشد که توسط George Lucas  ساخته و توسط کمپانی بزرگ انیمیشن سازی یعنی Lucasfilm Animation منتشر شده است . برای اولین بار قسمت اول این کارتون در ۸ اکتبر سال ۲۰۰۸ در شبکه Cartoon Network در آمریکا به نمایش در آمد و توانست طرفداران فراوانی را یدست بیاورد و با استقبال فراوانی نیز روبه رو شد . داستان این کارتون در بین حوادث دو فیلم جنگ ستارگان یعنی Attack of the Clones  و Revenge of the Sith رخ می دهد . به دلیل محبوبیت فراوانی که این انیمیشن بدست آورد تیم تهیه کننده آن تصمیم به ساخت ۵ فصل از این انیمیشن را گرفت و قابل ذکر است که این انیمیشن توانسته است که جوایز فراوانی را از جشنواره های معتبر بین المللی بدست بیاورد و در بخش های مختلف نیز نامزد دریافت جایزه شود . تاکنون از داستان جنگ ستارگان فیلم ها و انیمیشن های مختلفی ساخته شده است که این نشان از محبوبیت فراوان این داستان میان مردم می دهد . این انیمیشن دارای قسمت های جذاب و دیدنی زیادی می باشد که هم اکنون می توانید آن را به صورت کامل از سایت دانلود فارسی دریافت کنید که امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید .

 

تصاویری از انیمیشن سریالی جنگ ستارگان جنگ های کلون 

Star WarsThe Clone Wars




:: موضوعات مرتبط: فیلم , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کارتون جنگ ستاراگان ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد کریمی
ت : شنبه 25 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');