عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پی سی دانلود و آدرس nrg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 238
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 245
بازدید ماه : 5159
بازدید کل : 483234
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!
دانلود بازی کامپیوتر The Amazing Spider Man 2 مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

 

آخرین تغییرات : ۱۳۹۳/۰۲/۱۳

نسخه BlackBox اضافه شد

بازی کامپیوتر The Amazing Spider Man 2 مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Beenox طراحی و به تازگی توسط کمپانی مشهور و معروف Activision برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بازی در اصل از کتاب ها و داستان های کمیک Marvel و فیلمی با همین نام الهام گرفته شده است . داستان بازی , به صورت موازی حوادث داستان فیلم را روایت می کند و پلیر به عنوان مرد عنکبوتی به دنبال قاتل عمو بن است . تمام شخصیت هایی موجود در فیلم , در بازی نیز حضور دارند . از جمله شخصیت های ضد قهرمان می توان به Kraven the Hunter , Electro , Kingpin , Black Cat , Green Goblin , Carnage و Herman اشاره کرد . گیم پلی بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا به راحتی در شهری مانند منهتن پرسه بزند و بسیاری از حوادث و اتفاقات را در جهانی باز تجربه کند . در سیستم مبارزه بازی تغییرات بسیاری اعمال شده است به عنوان مثال می توانید به شکل های مختلفی تار را به دور شی تنیده و آن را منفجر کنید . برخلاف نسخه های قبلی , این بازی کاملا جهان باز است . مکانیزم بازی مانند نسخه های قبلی تنیدن تار است ولی با تغییراتی که در سیستم نوسانی بازی صورت گرفته , بازی این اجازه را به شما می دهد تا با آویزان شدن از هر نقطه ای به منطقه دلخواه خود بروید . علاوه بر تمامی این موارد , سیستم جدیدی به نام Hero or Menace در بازی اضافه شده است که پلیر پس از نابود کردن دشمنان و یا جلوگیری از انجام جنایت توسط آنها , پاداش دریافت می کند . بازیکن با اسفاده از این پاداش ها قادر خواهد بود تا مرد عنکبوتی را آپگرید کند . در بعضی بخش های خاص بازی , بازیکن می تواند کنترل پیتر پارکر را در دست گرفته و به کارهای پلیسی و جنایی بپردازد . در خانه پیتر پارکر می توانید ماموریت های خود را انتخاب کرده و پس از پشت سر گذاشتن ماموریت ها , لباس و تجهیزات خود را ارتقا دهید . جالب است بدانید در این نسخه دشمنان جدیدی با توانایی های منحصر به فرد اضافه شده است . جنایت و جرائمی مانند آتش سوزی و گروگان گیری تمام شهر را فرا گرفته است . جنایتکاران هرلحظه در حال پیشرفت هستند و زمان آن رسیده است تا بار دیگر مرد عنکبوتی وارد عمل شده و با استفاده از قدرت و مهارت های خارق العاده خود تمامی آنها را از بین ببرد . در بازی علاوه بر ماموریت های اصلی , ماموریت های فرعی هم در نظر گرفته اشت . ماموریت های بازی عبارتند از :

Photo Investigation : پلیر باید با استفاده از دوربین از تمامی صحنه های مشکوک عکس گیرد .

Task Force

Police Deadlock : پلیر باید برای شکست دادن مجرمان , به نیروهای پلیس کمک کند .

Rescue : پلیر باید به سایر مردم و در اصل غیر نظامیان کمک کند .

Hideouts : پلیر باید مخفیگاه گروهی که تکنولوژی Oscarp را به سرقت برده را پیدا کند .

یکی دیگر از ویژگی های بازی که به سادگی نمی توان از آن گذشت , گرافیک خیره کننده بازی است . در تریلرهایی که از این بازی منتشر شده است , تمامی جزئیات شهر و آسمان خراش ها با بالاترین دقت و ظرافت طراحی شده است . فراموش نکنید داستان بازی با فیلم آن متفاوت است و اتفاقات جدیدی در بازی رخ می دهد که باعث می شود هیجان در رگ های شما به جوش آید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریاقت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی The Amazing Spider Man 2 :

نام بازی : The Amazing Spider Man 2

نام بازی (فارسی) : مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : Beenox

منتشر کننده : Activision

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و جهان باز

 

تصاویری از محیط بازی The Amazing Spider Man 2

The.Amazing.Spider.Man.2.1.www.Download.ir

The.Amazing.Spider.Man.2.2.www.Download.ir

The.Amazing.Spider.Man.2.3.www.Download.ir

The.Amazing.Spider.Man.2.4.www.Download.ir

The.Amazing.Spider.Man.2.5.www.Download.ir

The.Amazing.Spider.Man.2.6.www.Download.ir

The.Amazing.Spider.Man.2.7.www.Download.ir

The.Amazing.Spider.Man.2.8.www.Download.ir

The.Amazing.Spider.Man.2.9.www.Download.ir

 




:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: The Amazing Spider Man 2 , بازی The Amazing Spider Man 2 , بازی The Amazing Spider Man 2 , برای PC بازی The Amazing Spider Man 2 برای کامپیوتر بازی کامپیوتر , The Amazing Spider Man 2 بازی کامپیوتر , The Amazing Spider Man 2 مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 دانلود The Amazing Spider Man 2 , دانلود بازی The Amazing Spider Man 2 , دانلود بازی The Amazing Spider Man 2 برای PC , دانلود بازی The Amazing Spider Man 2 برای کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر The Amazing Spider Man 2 , دانلود بازی کامپیوتر The Amazing Spider Man 2 مرد عنکبوتی شگفت انگیز ,
:: بازدید از این مطلب : 1140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد کریمی
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');