عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پی سی دانلود و آدرس nrg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 5052
بازدید کل : 483127
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!
بازی Counter-Strike: Global Offensive کانتر استرایک تهاجم جهانی

 

نسخه دیگری از بازی اکشن و زیبای کانتر استرایک تهاجم جهانی Counter-Strike: Global Offensive که مثل نسخه های قبلی بصورت گروهی و ۵ به ۵ بازی می شود . در این نسخه اسلحه ها و نقشه های MAP اصلی ورژن های قبلی نیز گنجانده شده . هر بازیکن می تواند به ۲ دسته تروریست و یا ضد تروریست بپیوندد و برای اهداف تروریستی و یا از بین بردن دشمن و یا تروریست ها تلاش کند . این بازی در زمان اندکی انجام می شود و معمولا در مسابقاتی که برگذار می شود زمان بین هر مرحله ۳ دقیقه می باشد .

در ابتدای بازی که بازیکنان respawn می شند چند ثانیه وقت دارند تا تجهیزات خود را تهیه ( خرید ) کنند . پس از بردن هر مرحله پولی برای تهیه تجهیزات جدید به آنها داده می شود و در صورتی که مراحله را نتوانند با موفقیت به پایان ببرند می بایست با اندک پولی که دریافت می کنند با تجهیزات ناقص مرحله بعدی را در مقابل حریفی که پول بیشتری داشته بازی کنند و این خود کار را برای آنان سخت خواهد کرد .

در این بازی تروریست ها سعی می کنند که در مکان های خاصی که تعبیه شده ( معمولا ۲ مکان ) بمب گذاری کنند . حتی اگر تمامی تروریست ها کشته شوند و بمب منفجر شود این آنها هستند که بازی را برده اند .

در نقطه مقابل ضد تروریست ها می بایست از نقاط مورد نظر حفاظت کرده تا تروریست ها نتوانند بمب گذاری کنند . حتی اگر تمام تروریست ها زنده باشند ولی بمب گذاری نکنند این ضد تروریست ها هستند که برنده بازی می شوند . حتی اگر بمب گذاری انجام شود و ضد تروریست ها موفق به خنثی کردن باز هم این ضد تروریست ها هستند که موفق شده اند .

Counter-Strike: Global OffensiveCounter-Strike: Global OffensiveCounter-Strike: Global OffensiveCounter-Strike: Global Offensive  

این نسخه قابلیت بازی بصورت تک نفره با کامپیوتر ( BOT ) + شبکه ( LAN ) و آنلاین ( Online ) می باشد .




:: موضوعات مرتبط: بازی , بهترین های کانتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کانتر استریک , کانتر , دانلود کانتر , دانلود بهترین کانتر , کانتر استریک , کانتر سوریس , بهترین کانترسوریس , بهترین کانتر ,
:: بازدید از این مطلب : 1075
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد کریمی
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');