عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پی سی دانلود و آدرس nrg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 272
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 279
بازدید ماه : 5193
بازدید کل : 483268
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!
دانلود نرم افزار Microsoft SQL Server 2014 مدیریت بانک اطلاعاتی با کرک

 

نرم افزار Microsoft SQL Server 2014 مدیریت بانک اطلاعاتی با کرک یکی از محصولات ۲۰۱۴ شرکت ماکروسافت می باشد که در نسخه های BUSINESS INTELLIGENCE EDITION و Web Edition و Developer Edition و Standard Edition و Enterprise ارائه شده است . با استفاده از ماکروسافت اس کیو ال ۲۰۱۴ کاربران میتوانند بانک اطلاعاتی عظیم برای اطلاعات خود طراحی کنند و از ویژگی برتر این نرم افزار که شامل امنیت بالا در نگه داری اطلاعات می باشد اشاره کرد . کاربران و مهندسین نرم افزار میتوانند برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی پیشرفته در نرم افزارها از Microsoft SQL Server استفاده کنند . از امکانات این نرم افزار میتوان به مدیریت چندین سرور به صورت همزمان اشاره کرد . ذخیره و انتقال اطلاعات بر توسط نرم افزار با استفاده از فناوری در نظر گرفته شده قابل پشتیبانی است و میتوان با استفاده از نرم افزار تمامی فایل های XML در داخل نرم افزار را مدیریت کنید . سرعت و ذخیره سازی داده با سرعت بالا و نگه داری امن اطلاعات این اطمینان را به مهندسین میدهد تا از نرم افزار ارائه به صورت مستقیم در پروژه های خود استفاده کنند .

نسخه Enterprise :

نسخه اینترپرایز به صورت کامل از SQL SERVER پشتیبانی میکند . با استفاده از این نسخه از نرم افزار میتوان برای مراکز داده ای که به سطح بالا امنیت و پشتیبانی از نرم افزارهای مقیاس پذیر نیاز دارند مناسب می باشد . تمامی ویژگی های نسخه ۲۰۱۲ نسخه ۲۰۱۴ قابل دسترسی است .

نسخه WEB EDITION :

این نسخه از نرم افزار برای کاربرانی که با مدیریت وب سایت ها و هاستینگ سر و کار دارند پیشنهاد میشود .

نسخه Developer Edition :

این نسخه از نرم افزار دارای قدرت تجزیه و تحلیل مسائل تجاری به صورت خودکار می باشد . هوش تجاری در نظر گرفته شده در این نسخه باعث دریافت گزارش به صورت کامل از اطلاعات ذحیره شده می باشد .

نسخه BUSINESS INTELLIGENCE EDITION :

نسخه کسب و کار پایگاه داده این دسترسی را میدهد تا به کسب و کار خود سرعت ببخشید . تجزیه و تحلیل بصورت مستقیم بر روی SQL قابل پشتیبانی است و میتوان با نرم افزار اکسل توسط نرم افزار ارائه شده ارتباط مستقیم برقرار کرد .

نسخه Standard :

نسخه استاندارد SQL سرور شامل موتور پایگاه داده اصلی همراه با خدمات مستقل می باشد که بیشتر از این نسخه ها در سازمان ها و اداره جات استفاده میکنند .

تصاویری از محیط نرم افزار :

SQL Server 2014 SQL Server 2014

برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد کریمی
ت : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');