دانلود نرم افزار مهندسی اینونتور اچ اس ام 2015


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پی سی دانلود و آدرس nrg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 4972
بازدید کل : 483047
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!
دانلود نرم افزار AUTODESK INVENTOR HSM 2015 همراه با کرک

 

AUTODESK INVENTOR HSM 2015 نام نرم افزاریست که به مخترع مشهور است . این نرم افزاریست که با سیستم CAM / CAD کاملا یکپارچه شده است . نسخه HSM یک افزودنی به نرم افزار Inventor و Inventor LT می باشد . این نرم افزاریست بهترین کلاس و امکانات را برای toolpath در نرم افزارهای نسخه ۲ ، ۲.۵D ، ۳ ، ۳D اضافه می کند . INVENTOR HSM 2015 نه تنها تمامی استراتژی ماشینه ای معمولی را فراهم می کنید بلکه آنها را نیز به حرکت در می آورد . در ادامه به شرح امکانات AUTODESK INVENTOR HSM 2015 خواهیم پرداخت .

ویژگی هایی جدید نرم افزار AUTODESK INVENTOR HSM 2015 :

شبیه ساز Simulation

پس از تولید Toolpath شما می توانید با استفاده از امکان BackPlot نتیجه کارتان را ببینید . این امکان که برای شبیه سازی به این نسخه اضافه شده است شامل سرعت شبیه سازی و جهت دید ابزار ، شفت و دارنده ابزار و همچنین رنگ آمیزی سریع و برش می شود .

شبیه سازی کالا Stock Simulation

شبیه سازی کالا به شما اجازه می دهد تا شما کالای واقعی را از یک بلوک جامد از مواد برداشته و بصورت خودکار و برای شفت و گیره تیک بزنید . سپس مدل جامد را می توان توسط رنگ آمیزی محیط از آن جا کرد . همچنین با استفاده از هدف مقایسه ویژگی بخش های محل استراحت و اسکنه کردن با استفاده از رنگ های مختلف برجسته می شود . همچنین می توانید از Tooltaph در این قسمت استفاده کرد .

ارسال پردازش Post Processing

این سییتم CAM کامل نیم شود مگر با یک پردازنده برای تبدیل Toolpath تولید شده به فرمت قابل فهم برای دستگاه CNC . نرم افزار HSM با استفاده از انعطاف پذیری و سرعت پردازنده بر اساس زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت یکی از الزامات انجام این کار است . همچنین امکانات تنظیم پردازنده را برای تمامی نیازهای خود بصورت جداگانه را دارید .

ویرایشگر Inventor HSM Edit

این نسخه شامل ویرایشگر نیز می شود . شما می توانید تعدادی از کدهای CNC را با توابع خاص از جمله خط شماره renumbering ، دامنه یاب XYZ و فایل مقایسه کنید . همچنین ویژگی های یک لینک DNC برای قابل اعتماد کردن RS-232 ارتباط با انواع کنترل های CNC

تصاویری از محیط نرم افزار AUTODESK INVENTOR HSM 2015

INVENTOR HSM 2015 GUID-B1831A04-7456-49B2-93C3-3837CDA3D5DE INVENTOR HSM 2015 GUID-5B97A197-E8AF-48B2-8081-36DD8C3D4D8D INVENTOR HSM 2015




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , طراحی , ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد کریمی
ت : پنج شنبه 8 خرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');